დარეკეთ (+995 32) 2 84-50-60   l   არასტანდარტული მოთხოვნა შეთანხმებით
დაგავიწყდათ პაროლი?
ტერმინების განმარტება

ჩამოთვლილი ფუნქციების განმარტებები რომლებსაც უზრუნველყოფს ვირტუალური სატელეფონო სადგური VoIPhone.ge


ტერმინი განმარტება
WEB მართვა (Control Panel) ვირტუალური სატელეფონო სადგურის სამართავი და მონიტორინგის განსახორციელებელი საშუალება (ადმინისტრირების ვებ გვერდი)
გარე ნომერი (Trunk / Numbers) გარე სატელეფონო ნომერი(თრანქი) რომელსაც თქვენ აიღებთ სასურველი ოპერატორისაგან რაოდენობის და დაარეგისტრირებთ ვოიფონში
შიდა ნომერი (Extensions) შიდა ნომრები სატელეფონო სადგურის შიდა მხარეს. მაგ: 100, 101, 102 და ა.შ.
შიდა არხები (Local Channels) ერთდროული შიდა ზარების რაოდენობა
ქოლ–ცენტრი (Call center) სატელეფონო რიგების მოწყობა, ზარების რიგში ჩაყენება. იმისათვის რომ ოპერატორებმა შეძლონ მათ რაოდენობაზე გაცილებით მეტი ზარების ორგანიზებულად მიღება
ზარების ისტორია (Call History) ზარების ისტორია (ზარების დეტალური) (მაგ: რა ნომერმა სად დარეკა, რამდენ ხანს ისაუბრა და ა.შ.).
ზარების ჩაწერა (Call recording) - შემომავალი და გამავალი ზარების აუდიო ჩაწერა მისი შემდგომი მონიტორინგისათვის.
Live მოსმენა (Live Monitoring) - ზარების მოსმენა რეალურ დროში. იმისათის რომ აკონტროლოდ ოპერატორები რამდენად ხარისხიანად ემსახურებიან აბონენტებს.
IVR ხმოვანი მენიუ (Interactive voice response) ინტერაქტიური ხმოვანი მოპასუხე ტონალურ რეჟიმში. (მაგ: აკრიფეთ შიდა ნომერი ან დაელოდეთ ოპერატორს)
ლიმიტირება (Call limit) კონკრეტული ტელეფონისთვის გამავალ ზარებზე ლიმიტების დაწესება: ფიქსირებული, მობილური, საერთაშორისო და ა.შ.
ავტომოპასუხე (Answering machine , Voice mail) ავტომოპასუხე შეტყობინების დასატოვებლად. ხმოვანი ფოსტა
კონფერენცია (Conference call) სატელეფონო კონფერენციების მოწყობა
დიქტოფონი (Dictaphone voice recorder) ტელეფონის აპარატით ხმის სისტემაში შენახვა
FAX სერვისი (Send Fax , Receive Fax) ფაქსის მიღება და გაგზავნა ვებ გვერდის საშუალებით
ხმოვანი SMS (Voice SMS) მოკლე (ხმოვანი) შეტყობინების გაგზავნა სასურველ ნომერზე
ჩამორეკვა (Automated Dial Out) აუდიო რგოლის გავრცელება სასურველი ნომრებზე
ქვემომხმარებელი (Subuser) შეზღუდული უფლებების მქონე მომხმარებელი WEB მართვის პანელისათვის
მონიტორინგი (Monitoring) მონიტორინგის გვერდი WEB პანელზე. (მაგ: ქოლ–ცენტრის რომელი ოპერატორი საუბრობს, რომელი ელოდება ზარს და ა.შ.)
ზარების დაბლოკვა (Black list) არასასურველი შემომავალი ნომრების დაბლოკვა.
პაროლი ტელეფონზე (Outgoing Call Blocker) ტელეფონზე პაროლის (PIN code) დაყენება იმისათვის რომ თავიდან აიცილოთ არასასურველი გამავალი ზარები
ზარის გადამისამართება (Call forwarding) გადამისამართების წინასწარ განსაზღვრა ყურმილის აღების გარეშე (მაგ: გადამისამართება საკუთარ მობილურზე)
ტრანსფერი (Call transfer) ტრანსფერი შეთანხმებული ან პირდაპირი. (ზარის გადამისამართება ყურმილის აღების შემდეგ)
მარშრუტიზაცია (Call routing) შემომავალი ზარების მოძრაობის მართვა
მოლოდინის რეჟიმი (Call waiting) შემომავალი ზარის მიღება საუბრის პარალელურად
ზარების გადმორთვა (Call Pickup) სხვა ნომერზე შემოსული ზარის გადმორთვა (ზარის დაჭერა) რეკვის დროს
Video ზარი (Video call) სატელეფონო ზარის განხორციელება ვიდეო გამოსახულებით (ვიდეო ზარი)
ნომრის ამომცნობი (Caller ID) ნომრის ამომცნობი საერთაშორისო სტანდარტით
მოლოდინის მუსიკა (Music on hold) მოლოდინის მუსიკა. გაისმის ყურმილში როდესაც აბონენტი არის მოლოდინის რეჟიმში. შესაძლებელია სასურველი მელოდიის დაყენება
გრაფიკის მართვა (Call Routing by Datetime) ზარების მართვა დღის და საათების მიხედვით. ზარების მართვა სამუშაო გრაფიკის მიხედვით
გრაფიკის მართვა (Call Routing by holidays) ზარების მართვა დღესასწაულის დღეების მიხედვით
ზარების რეპორტი (Call reports) ზარების დეტალურის გამოტანა (მაგ: რეპორტი excel -ში ან საბეჭდი ვერსია )
SIP მხარდაჭერა SIP - (Session Initiation Protocol) VoIP-პროტოკოლი (Voice over IP) ხმის ინტერნეტით გადაცემა
SCCP მხარდაჭერა SCCP - (Skinny Client Control Protocol) შემუშავებულია სპეციალურად Cisco Systems აპარატურისათვის. ხმის ინტერნეტით გადასაცემად.